Поиск

Pac feat DMX & Sisqo - What These Bitches Want Again



Вы просматриваете композицию Pac feat DMX & Sisqo - What These Bitches Want Again mp3, которую Вы можете скачать у нас на сайте без какой либо авторизации и на высокой скорости.

Исполнитель: Pac feat DMX & Sisqo

Название: What These Bitches Want Again

Длительность mp3: 05:16

Добавлен: 2015-05-11

Просмотрено: 502




Скачать

Ещё песни Pac feat DMX & Sisqo


Текст песни:

DMX Uhh..
Sisqo DMX, Sisqo
DMX Yo.. what these bitches want from a nigga?
Sisqo Dru Hill, yaknahmsayin?
DMX What these bitches want from a nigga?
Sisqo HmmmMMMMMM (Ruff Ryders) DMX break em off
DMX What these bitches want from a nigga?
Sisqo Break em off, some..
DMX
Aiyyo!! Dog, I meet bitches, discrete bitches
Street bitches, slash, Cocoa Puff sweet bitches (WHAT?)
Make you wanna eat bitches, but not me
Y'all nigga eat off the plate all you want but not D (UHH)
I fuck with these hoes from a distance
The instant they start to catch feelings
I start to stealin they shit
then I'm out just like a thief in the night
I sink my teeth in to bite
You thinkin life, I'm thinkin more like - whassup tonight?
Come on ma, you know I got a wife
and even though that pussy tight I'm not gon' jeapordie my life (aight?)
So what is it you want from a nigga? (WHAT?)
I gave you, you gave me - BITCH, I blaed you, you blaed me (c'mon)
Nothin more, nothin less, but you at my door
willin to confess that it's the best you ever tested
Better than all the rest, I'm like, "Aight girlfriend, hold up
I gave you, what you gave me Boo, a nut (f'real)"

Chorus: Sisqo

What these bitches want from a nigga?
What you want.. (what you want)
What these bitches want from a nigga?
Really want..
What these bitches want from a nigga?
I've been keepin you up on it
Bling bling'n, on that jewelry girl I bought it
What these bitches want from a nigga?
Aiyyo, tell me what you want from me
Baby tell me what you want from me!
(So what you want?)

DMX
There was Brenda, LaTisha, Linda, Felicia (okay)
Dawn, LeShaun, Ines, and Alicia (ooh)
Teresa, Monica, Sharron, Nicki (uh-huh)
Lisa, Veronica, Karen, Vicky (damn)
Cookies, well I met her in a ice cream parlor (aight?)
Tonya, Diane, Lori and Carla (okay)
Marina (uhh) Selena (uhh) Katrina (uhh) Sabrina (uhh)
About three Kim's (WHAT?) LaToya, and Tina (WHOO!)
Shelley, Bridget, Cavi, Rasheeda (uh-huh)
Kelly, Nicole, Angel, Juanita (damn!)
Stacy, Tracie, Rohna, and Ronda (WHAT?)
Donna, Ulanda (WHAT?) Tawana, and Wanda (WHAT?)
were all treated fairly but yet and still
bitches is on some other shit now that I'm fuckin wit Dru Hill
But I'ma keep it real (WHAT?)
What the fuck you want from a nigga? (c'mon)
What the fuck you want from a nigga? (c'mon)

Chorus (w/ minor variations)

DMX
Aiyyo, I think about when a nigga didn't have (YEAH)
and a nigga told a joke, and the bitches didn't laugh
See now I do the math, I see if you got this
and this and this to some cats, that nigga's the shit (aight?)
And that's all they fuckin with, but see these bitches don't know
If these bitches ain't for real, these bitches don't go
Knock on door, no show, I'm sleep tryin to creep
wit yo' best friend, put it in, dig deep

Sisqo - singing over dub chorus
X let me talk to em for a minute
Oooohhh I know I know it's so hard to be
a victim of my reality
Heard you callin me names, said I was trife
One thing you gotta know, I'ma be a nigga for life
Ooooooooooh yeahhhhhhhhh yeahhhh
Oahahohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh



Клип 2Pac & DMX with. SISQO - What these bitches want again


Похожие клипы:

  • What These Bitches Want From A Nigga (Remix) - 2Pac feat. DMX
    What These Bitches Want From A Nigga (Remix) - 2Pac feat. DMX
  • Victoria feat Radu Sirbu -
    Victoria feat Radu Sirbu - "Lambada Night" (by Radu Sirbu)
  • DMX feat. Sisqo - What These Bitches Want
    DMX feat. Sisqo - What These Bitches Want
  • DMX feat. Sisqo - What These Bitches Want
    DMX feat. Sisqo - What These Bitches Want
  • Luna feat 23-45 - Prosti BOOTLEG mix
    Luna feat 23-45 - Prosti BOOTLEG mix
  • Hollywood Undead - Bitches (Lyrics)
    Hollywood Undead - Bitches (Lyrics)
  • KripMus ft Atesh ft Эллаи ft Rido - Простые будни (Prod Tematik)
    KripMus ft Atesh ft Эллаи ft Rido - Простые будни (Prod Tematik)
  • Ja Rule- Niggas and Bitches
    Ja Rule- Niggas and Bitches
  • Angel Haze - Bitches On My Dick [[FIRE remix]]
    Angel Haze - Bitches On My Dick [[FIRE remix]]
  • Hevein - Worth Fighting For
    Hevein - Worth Fighting For
  • BBD (Bad Bitches Do It) - Azealia Banks
    BBD (Bad Bitches Do It) - Azealia Banks
  • Snoop Dogg - For all my Niggaz & Bitches feat. Tha Dogg Pound & Lady of Rage
    Snoop Dogg - For all my Niggaz & Bitches feat. Tha Dogg Pound & Lady of Rage
  • Outkast - Hollywood Divorce (Feat. Lil Wayne & Snoop Dogg)
    Outkast - Hollywood Divorce (Feat. Lil Wayne & Snoop Dogg)
  • Ben Folds - Bitches Ain't Shit (Lyrics)
    Ben Folds - Bitches Ain't Shit (Lyrics)
  • ЛЮБЭ, КОРНИ, In2Natiоn "Просто любовь" (OST "Август.Восьмого")
    ЛЮБЭ, КОРНИ, In2Natiоn "Просто любовь" (OST "Август.Восьмого")






Авторизация



Регистрация | Забыли свой пароль?